CFMOTO 1000MT-X v Throttle Punks už brzy!

Konečně litr?! A brzy se dočkáte! Vlastnosti, výkon, cenovka.. všechno více než příjemný... Milujeme cestovní enduro a čím větší a silnější, tím líp. Nejžhavější a nejžádanější nové cestovní enduro s litrovým dvouválcem, po kterém se ptal snad každý, bude skladem V CFMOTO Praha v naší prodejně Throttle Punks na jaře 2026! 

CFMOTO v MT-X nacpalo úplně nový litrovej motor KTM LC8 990 – jo, ten samý, o kterým oranžová banda básní. Jenže tady je vytuněnej na tenhle model. Stejně jako u 800MT-X vzali základ a udělali z něj mašinu, která fakt dává smysl. Řadovej dvouválec, co kope odspodu jak nas*anej mezek, a ve středních otáčkách servíruje výkon, ze kterýho se všem rozsvítí oči. Je to tutovka. Vycházíme z praxe, kdy nás 800MT-X totálně dostala (a dennně na ní jezdíme) + slibovaný čísla mluví jasně: 83 kW v 8500 ot./min a 105 Nm v 6250 ot./min. Prostě porce krouťáku, se kterým si to rádi rozdáte s jinými značkami.

Na první pohled by se mohlo zdát, že 1000MT-X stojí jen na novém motoru, ale tak jednoduché to není. CFMOTO si s tímhle litrem pohrálo víc, než by se zdálo – i když charakteristický, bytelný design MT-X zůstal, protože proč měnit něco, co přežije i neslušný zacházení? Nové 1000MT-X dostane lehčí a odolnější hliníkové ráfky, které ve spojení s novým plně nastavitelným podvozkem KYB dávají ovladatelnost jak v terénu, tak na silnici, kde se tenhle stroj rozhodně necítí jako turista s mapou. 

Tlumič řízení se přesunul nad horní brýle a – konečně – je nastavitelný. Díky tomu má 1000MT-X i větší rejd, takže se s ním dá manévrovat líp než s půlkou konkurence, aniž byste museli přemýšlet, jestli to zatočí nebo jestli si budete brát náhradní díly.

Dvě výšky CFMOTO 1000MT-X, vybere si každý

1000MT-X možná na první pohled působí jako motorka pro dlouhány ale realita bude mnohem příjemnější. Všichni si budou moci vybrat ze dvou variant motorek (dvě různé výšky zdvihů, dvě barevné provedení): 

CFMOTO 1000MT-X Adventure 

– sedlo: 870 mm
– zdvih podvozku: 230 mm
Ideální volba pro jezdce, kteří chtějí dostat maximum z ježdění v terénu. 

CFMOTO 1000MT-X Touring

– sedlo: 830 mm
– zdvih podvozku: 190 mm
Ideální volba pro jezdce, kteří chtějí lepší ovladatelnost na místě, jistotu a nemají ambice skákat metry přes kaluže.

Tím to nekončí. Na 1000MT-X pasují i sedla, která znáte z 800MT-X: snížené, zvýšené, vyhřívané – jak je libo. Díky tomu si můžete nastavit výšku sedla přesně podle sebe: 810 mm, 830 mm, 845 mm, 850 mm, 870 mm a 885 mm. Jinými slovy: MT-X si můžete přizpůsobit skoro jako závodní boty.

   

Udržet silnou moderní motorku pod kontrolou není jen o pevném úchopu řídítek – chce to chytrou elektroniku, která vás podrží, když už to vezmete trochu „na pána/paní“. A přesně proto dostalo MT-X nejnovější generaci elektroniky BOSCH. Tahle výbava přináší nejen výrazně lepší ABS, ale hlavně vícestupňovou kontrolu trakce, která vám nedovolí nechat zadek utéct někam, kam jste ho neposlali.

A teď něco pro milovníky gum: v sérii by měly být obuty Pirelli STR, takže osvědčená klasika. A brzdový systém? Nové 1000MT-X dostalo kompletní brzdový systém Brembo, takže brzdiče, kotouče i pumpa. Výsledek? Brzdný výkon, který nekecá. 

 

O level výš půjde i přehlednost. Nový 8″ displej má modernější grafiku a samozřejmě plnou integraci s aplikací CFMOTO. Díky ní budete mít kdykoli přístup k poloze motorky, detailním jízdním datům, informacím o stylu jízdy a dalším údajům, které vám buď udělají radost… nebo vám řeknou, že jste při poslední vyjížďce možná trochu hrábli víc, než bylo zdrávo .-) 

      

Předobjednávky 1000MT-X + sportovní systém sání zdarma 

Pokud chcete patřit mezi první šťastlivce, můžete si mašinu předobjednat formou složení rezervačního poplatku ve výši 5.000 Kč. Kontaktujte nás telefonicky +420 601 294 900 nebo písněte email na firma@throttlepunks.cz  Testovací model bude k dispozici cca březen 2026 (termín zatím nevíme).   

×

Splátková kalkulačka ESSOX