Brutální novinka Goes Terrox 1000. Proč si zaslouží vaši pozornost?
GOES Terrox 1000 po testu a teď můžete jezdit vy!
Když k nám dorazila tahle novinka, věděli jsme, že to nebude žádná roztomilá hračka. A taky že ne. GOES Terrox 1000 už na první pohled působí jako čtyřkolka, která má fasádu "moderního industriálního brutálu". A nemusí se samozřejmě líbit všem. Ale na nás teda udělal velký dojem. Robustní stavba, agresivní tvary a ovladače na řídítkách, které jsou přehledné, podsvětlené a bez zbytečných nesmyslů. Přesně tohle člověk u litru chce.
Displej? Velké TFT, čitelné a s připojením na mobil a Carplay je prostě... boží. Už jen po otočením klíčku na vás vyjede krásně propracované úvodní video. navíc . A hlavně – tři jízdní režimy (normal, sport a work), které opravdu mění chování motoru. Žádný placebo tlačítka. Režim Work motor uklidní natolik, že se nemusíte bát, že vás neopatrný pohyb palce vystřelí do šípkovýho keře. Režim Sport je druhá strana mince – čtyřkolka se změní na divočáka. Rozhodně stojí za to vyzkoušet, rezervaci můžete provést online ZDE.
Za tyhlety peníze je to fantazie
Cenovkou většinou končí všechny blogy nebo články, ale tady není o čem! Traktorová (žlutá značka) verze začíná na 260.990 Kč (vč. DPH), EURO verze (bílá značka) je o deset tisíc výš, čili 270.990 Kč (vč. DPH). Za takovou investici si pořídíte nevšední vizáž s pracovním off-road módem a DNA adventure. Pro fajnšmekry jsou tu pak verze "Limited", kdy nejdražší EURO verze pořád vyjde pod 300 tisíc korun, vč. DPH. Parádička na druhou! Podívat se na jednotlivé verze můžete zde:
GOES Terrox 1000 T3b
GOES Terrox 1000 EU5+
GOES Terrox 1000 Limited T3b
GOES Terrox 1000 Limited EU5+
Podvozek a brzdy – drží, informují, nezradí
Celkově je cítit, že GOES Terrox má co dočinění s CFMOTO Gladiator. A kdo je tu evropským lídrem ve čtyřkolkách, asi nemusíme dvakrát opakovat. Každý rok přijde CFMOTO s progresívními novinkami a vychytávkami a prostě udává směr. Tak to je. Ale k věci: světlá výška 312 mm a překvapivě jistý pocit v rychlejším terénu. Poznáte každou ztrátu trakce, takže se dá reagovat včas. Brzdy? Účinné, dávkovatelné, žádné „zapnuto/vypnuto“ jako u jiných hraček.
Motor, co se nebojí práce ani blbnutí
Pod kapotami sedí litrový V-twin 3. generace s výkonem 90 koní, který táhne hezky odspodu a ve středních otáčkách má projev jak „nasr… bagr“. Převodovka řadí přesně, ať stojíte ve svahu nebo na rovině. Náhon 4×4 se přepíná snadno a uzávěrka diferenciálu je tam, kde má být – nahoře, přehledně, bez cirkusu.
Limited verze? Ta je pro ty, kdo se nebojí poslat to víc
Základ má vše, co má pracovní čtyřkolka mít: naviják, výbavu, lité kola. Verze Limited přidává bedlocky a plynokapalinové tlumiče a stříbrná maska je jen bonus – a vy čtyřkolkáři, jiště víte, že styl je taky výkon. Navíc vypadá fakt dost hustě.
Jízda? Překvapivě pohodlná bestie
Sedlo je vysoké, široké, neklouzavé. Pocitově sedíte jako král a zároveň máte perfektní přehled. Blastery kryjí ruce, podvozek nedělá ostudu ani ve vyšších rychlostech. A pak je tu rejd. 3,3 metru. Točíte se na pětníku, i když máte za sebou vlek se dřevem.

Verdikt gangu Throttle Punks Praha – Čestlice
GOES Terrox 1000 je výkonná, robustní a překvapivě chytrá čtyřkolka, která se nebojí práce, výletů, ani nějakého toho „to jsme asi přehnali, co?“. Pro čtyřkolkáře, kteří opravdu vědí, co dělají, je to sakra zajímavá volba.
Pokud si ji chcete osahat, stavte se u nás v Throttle Punks Praha–Čestlice. Tenhle stroj tu čeká, připravenej na pořádnou jízdu.


