CFMOTO GLADIATOR UTV1000
Mít v garáži tenhle třímístný UTV je jako vyhrát jackpot v loterii mezi stroji! Tahle mašina doslova odpálila novou éru UTV a hned si stanovila jasný cíl: být neúnavným profesionálem, všude a za každých okolností. Potřebujete něco odtáhnout, naložit, odvézt a ještě k tomu zůstat pěkně v pohodlí? Žádný problém! Její tažná síla a nosnost vás dostane všude, kam jen chcete. A to všechno s majestátním prostorem pro posádku, kde se všichni cítíte jako členové královské rodiny. Navíc má spustu skrytých úložných prostor pro všechno, co s sebou vezete, až 80,4 l objemu (!).
Barevné provedení: žlutá písková, černá, listová kamufláž
Kategorie: | UTV |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Hmotnost: | 690 kg |
Homologace: | T1b |
Motor: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2 |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce, automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Odpružení P / Z: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Brzdy: | Kotoučová hydraulická |
Nádrž: | 40 litrů |
Přední pneu: | 27×9-14 |
Zadní pneu: | 27×11-14 |
Recyklační příspěvek: | 251 Kč (bez DPH) |
Výkonný motor, moderní posilovač řízení, skvělá ergonomie pro posádku, odolné pneumatiky do každého terénu i špičkové osvětlení - cenově dostupný stroj, co odvede skvělou práci a pak vás vezme na adrenalinovou projížďku.
Motor
Motor je upraven pro potřeby těžce pracujícího UTV. Laděný je jak náběh výkonu, tak i točivý moment. Vstřikování BOSCH je garancí nejen přesného dávkování, ale i maximální úspornosti paliva.
Naviják
Naviják s tažnou silou 3500 lbs a kabelovým ovladačem.
Komfortní ovládání
Flexibilní a ergonomický interiér. Řidič si může nastavit sklon volantu o 38°, sedadlo vodiče lze posunout o 96 mm dopředu, řadící páka je přímém dosahu pravé ruky, držáky nápojů jsou ve středu i po krajích palubní desky.
Úložné prostory
Jen v kokpitu je celkem 80,4 l objemu odkládacích prostor. Na palubní desce, pod ní, pod sedadly řidiče, spolujezdce…
Design studio KISKA
Málokdo by věřil, že i tento stroj prošel profesionálním designérským špičkovým studiem KISKA z Rakouska.
Kabina
Posádka v kabině je chráněna masivním ocelovým rámem, na který lze doinstalovat buď přední celookno, nebo komplet ochranu posádky ze všech stran.
Tlumiče
Celé pružení má vylepšený systém závěsů. Zdvih předního a zadního zavěšení je 230 mm. Velkým plusem je variabilní systém sklonu tlumičů, což ve velké míře vyhleduje jízdu přes různorodé překážky.
Automatický samosvorný zadní diferenciál EATON
Myslí a pracuje samostatně, rozezná, co se děje pod koly vzadu a zasahuje tehdy, když to stroj potřebuje a to tak, že posádka stroje o tom ani netuší. Jeho výjimečnost je ocenitelná v těžkém prostředí, jako je bláto, sníh, štěrk, písek… Tato součást stroje od amerického výrobce je TOP komponentem pro čtyřkolky vůbec.
Špičkové LED osvětlení
LED osvětlení naleznete vpředu i vzadu, je nejen moderní, ale především výkonné.
Variator CVTech
Kanadský variator CVTech je v tomto případě speciálně naladěn na vysoké pracovní nasazení.
Dveře / Sítě
Upravte si stroj podle vaší potřeby. Jako doplňkovou výbavu nabízíme síťovou ochranu posádky nebo pevné polodveře a také plastovou střechu.
Sklopná korba
Je vybavena na bočnicích oky pro připoutání přesahujícího nákladu. K jejímu vyklopení vám stačí jedna ruka.
*Korba není určena pro častý převoz abrazivního materiálu (např. lomový kámen apod.) a ostatních předmětů, které svým charakterem mohou poškodit kryt korby z neželezného materiálu.
Posilovač řízení EPS
Pro potřeby těžké pracovní zátěže je posilovač řízení dimenzován na vysoký výkon. Volant jede lehce a kola přesně zatáčejí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
CFMOTO Power Co., Ltd.
CFMOTO - V současnosti jedna z největších, nejmodernějších a nejprogresivnějších světových továren na výrobu kvalitních čtyřkolek, motocyklů a motorů na světě. Hlavní továrna i centrála firmy se nachází v průmyslové zóně města Hangzhou, přibližně 150km od Šanghaje, v provincii Zhejiang, která patří do ekonomicky nejvyspělejší části pevniské Číny a je jedním z hnacích motorů ekonomického růstu celé země.
Továrna CFMOTO byla založena v roce 1989 a nyní zaměstánává více než 1500 lidí. Od svého vzniku vyrobila 98 typů vozidel a 51 typů motorů, kvailtní CFMOTO produkty distribuuje ve více než 70 zemích a regionech světa. Výzkumný a vývojový tým společnosti CFMOTO se skládá z více než 200 zaměstnanců z několika zemí, CFMOTO vlastní více než 110 patentových řešení. Čas, úsilí a odborné znalosti investované do rozvoje systému řízení kvality umožňují poskytovat vynikající a důvěryhodné produkty bezkonkurenční kvality za vynikající cenu. Dlouhodobý a úspěšný růst firmy umožnil další rozvoj i na mezinárodním poli. CF MOTO již několit let velmi úspěšně spolupracuje na úrovni "joint venture" s rakouským motogigantem KTM a špičkovým designerským studiem KISKA. Většina produktů se testuje a ladí v Americe a v Evropě (mimo jiné i v ČR), takže výsledné výrobky jsou připravené přímo na míru požadavků zkušených distributorů.
KTMR2R CFMOTO
Počátky spolupráce CFMOTO a KTM sahají do roku 2011. Rok 2017 byl ve znamení joit-venture a v roce 2020 se v čínském Hangzhou slavnostně otevřelo zcela nové vývojové, výrobní, logistické a testovací centrum společného podniku KTMR2R-CFMOTO s celkovou plochou přes 100.000 m2. Nejmodernější standardy a technologie pod taktovkou CFMOTO a KTM.