CFMOTO GLADIATOR X110 LE
Neskutečný borec mezi juniorskými čtyřkolkami! Vypadá super, jezdí parádně a milí rodičové - je bezva bezpečný. Pro kluky a holky je tohle to pravé ořechové pro maximální zábavu na čtyřech kolech. A co je úplně nejlepší? Nemusíte se o své ratolesti bát, protože tahle věcička je vybavená vším možným, aby každá jízda byla super bezpečná.
I když je určený hlavně pro kluky a holky kolem 10 let, osloví i ty mladší, co už mají pár jezdeckých kousků za sebou. Ať už jste ve kterékoliv kategorii, užijete si jízdu na nejbezpečnější čtyřkolce ve své třídě! Jezdecké zkušenosti je nejlepší pěstovat od dětství, vzniká tak přirozený respekt a dovednosti.
Pozn. některé fotky jsou pouze ilustrační
Kategorie: | Junior |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Motor: | 4-taktní, jednoválec, SOHC |
Objem motoru: | 110 ccm |
Převodovka: | Automatická / převody F/R/N (vpřed / zpětný chod /neutrál) |
Nádrž: | 6,7 l |
Vrtání x zdvih: | 52,4 mm x 49,5 mm |
Odpružení P / Z: | Nezávislé dvojitá A-ramena / Mono-shock, seřiditelné |
Brzdy: | 3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické |
Přední pneu: | 19×6-10 (155/75-10) |
Zadní pneu: | 18×8-8 (225/55-8) |
Recyklační příspěvek: | 103,88 |
Klíčové vlastnosti
Technické detaily této čtyřkolky jsou jako stvořené pro přesné a intuitivní ovládání. Díky nim se malí jezdci naučí všechny ty správné triky a dovednosti na cestě k mistrovství.
Motor
S výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Maximum bezpečnosti!
Naše bezpečnostní sítě jsou bomba, a to doslova. Máme tu osvědčený magnetický trik, který zastaví motor, když je jezdec mimo čtyřkolku. Takže jestli náhodou malý jezdec spadne, motor se rovnou zastaví. Cool, že?
Omezovač plynu
Ne každý junior je rovnou hotovej profík. Pro ty, co se teprve učí, čtyřkolka nabízí úžasnou možnost omezit rychlost. Stačí nastavit rozsah plynové páčky a tím se sníží maximální rychlost. Takže pokud je potomek teprve ve fázi učení, nemusí se bát ani on, ani vy.
Jednoduchý a přehledný přístrojový panel
Přístrojový panel v této verzi zobrazuje pouze pozici řadící páky (F, R, N).
Intuitivní řazení
Jednoduchý způsob řazení levou nohou, rychlosti F, R, N pohybem nahoru a dolů. Plošina pro chodidla je dostatečně široká pro nohy jezdce a páku zároveň.
Pohon zadních kol
Sekundární převod v této třídě je řetězem. Obě zadní kola jsou poháněna rovnoměrně.
Pro hladkou jízdu
Pružící jednotky vpředu s progresivními pružinami jsou zavěšeny na A-ramenech, přičemž předpětí pružiny lze nastavit v 5 pozicích. Vzadu je centrální tlumič s klasicky vinutou pružinou, ale také s možností nastavení předpětí na 5 kliků.
Vyspělost a věk malého závodníka
Věkové doporučení pro jízdu na X110 LE je od 10 let. Samozřejmě i tato hranice může být posunuta oběma směry, záleží na vyspělosti a především zkušenosti jezdce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
CFMOTO Power Co., Ltd.
CFMOTO - V současnosti jedna z největších, nejmodernějších a nejprogresivnějších světových továren na výrobu kvalitních čtyřkolek, motocyklů a motorů na světě. Hlavní továrna i centrála firmy se nachází v průmyslové zóně města Hangzhou, přibližně 150km od Šanghaje, v provincii Zhejiang, která patří do ekonomicky nejvyspělejší části pevniské Číny a je jedním z hnacích motorů ekonomického růstu celé země.
Továrna CFMOTO byla založena v roce 1989 a nyní zaměstánává více než 1500 lidí. Od svého vzniku vyrobila 98 typů vozidel a 51 typů motorů, kvailtní CFMOTO produkty distribuuje ve více než 70 zemích a regionech světa. Výzkumný a vývojový tým společnosti CFMOTO se skládá z více než 200 zaměstnanců z několika zemí, CFMOTO vlastní více než 110 patentových řešení. Čas, úsilí a odborné znalosti investované do rozvoje systému řízení kvality umožňují poskytovat vynikající a důvěryhodné produkty bezkonkurenční kvality za vynikající cenu. Dlouhodobý a úspěšný růst firmy umožnil další rozvoj i na mezinárodním poli. CF MOTO již několit let velmi úspěšně spolupracuje na úrovni "joint venture" s rakouským motogigantem KTM a špičkovým designerským studiem KISKA. Většina produktů se testuje a ladí v Americe a v Evropě (mimo jiné i v ČR), takže výsledné výrobky jsou připravené přímo na míru požadavků zkušených distributorů.
KTMR2R CFMOTO
Počátky spolupráce CFMOTO a KTM sahají do roku 2011. Rok 2017 byl ve znamení joit-venture a v roce 2020 se v čínském Hangzhou slavnostně otevřelo zcela nové vývojové, výrobní, logistické a testovací centrum společného podniku KTMR2R-CFMOTO s celkovou plochou přes 100.000 m2. Nejmodernější standardy a technologie pod taktovkou CFMOTO a KTM.