CFMOTO GLADIATOR X1000 G3 MUD VERSION
Gladiator jaký tady ještě nebyl. MUD VERSION (bahňák). Tenhle mazel je stvořenej pro chlapy, co se v blátě cítí jako doma. Ať už ho proženete lesem, rozoraným polem nebo hlubokou louží, tohle monstrum tě nenechá ve štychu. Navrženej, aby zvládnul i to, před čím ostatní couvnou. Připravenej na extrémní expedice stejně jako na všední den, kdy se nechcete držet při zemi. Na tuhle káru sedají jen ti nejotrlejší!
"MUD" vychytávky:
- vysoko umístěný chladič - 3 polohy - oproti modelu X1000 G3 má MUD o +7 % větší ventilátor, +40 % vyšší hustotu chladicí mřížky, +20 % vyšší účinnost chlazení
- 30“ pneu CST SLUDGE HAMMER + Beadlock - speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému
- terénní suverenita - díky nájezdovým úhlům vpředu /vzadu až 90° a přednímu stabilizátoru
- optimalizovaná převodovka a variátor
- extrémní světlá výška 334 mm
- kratší finální převod
- asistent pro jízdu z kopce DAC
- výše umístěný naviják (o 200 mm) se syntetickým lanem
- špičková ochrana podvozku HDPE (8mm)
- nitrogenové tlumiče s progresivními pružinami
- plně nastavitelný podvozek: předpětí, útlum, komprese
Barevné provedení: Granite Ridge (šedočerná)
Kategorie: | ATV |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 522 kg |
objem motoru: | 1 000 ccm |
výkon: | 63 Kw (85 Hp) |
homologované tažné zařízení: | 700 kg |
nádrž: | 26l |
motor: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
převodovka: | automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední / zadní diferenciál. Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
odpružení P/Z: | nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena |
brzdy: | kotoučové hydraulické |
přední pneu: | 30×9-14 |
zadní pneu: | 30×11-14 |
recyklační příspěvek: | 251 CZK (bez DPH) |
Další technické vychytávky:
- ochranný rám chladiče
- vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem
- pneumatiky CST SLUDGE HAMMER
- rozšířené blatníky
Motor - na platformě Gladiatora G3 (3. generace). Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.
3 mapy řízení motoru:
- SPORT: agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu
- NORMAL: lineární odezva plynu pro všestranný den
- WORK: hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
Vysoko umístěný chladič - 3 polohy
DOLŮ: ideální poloha pro jízdu v blátě, neucpává lamely chladiče
STŘED: nejlepší odvod tepla s přímým náporem vzduchu
NAHORU (servisní): poloha pro údržbu a čištění s rychlým uvolněním nečistot
4x mód EPS
AUTO: progresivní elektronický posilovač řízení
MIN: sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy
MID: běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace
MAX: pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce
Ochrana stroje a posádky
- rozšířené blatníky (elastický, poddajný materiál TPO) stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol
- podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou. (*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě)
Madlo pro extrémní situace - do extrémních situací, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě
Masivní deska pro box + schránka - sedadlo spolujezdce = vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect. Deska boxu má integrovanou voděodolnou schránku o objemu 14,5 l.
CFMOTO CVT Variátor - pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly.
30“ pneu + 14” disky se systémem Beadlock - speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Naviják i tažné zařízení je samozřejmostí.
LED technologie - na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Aplikace CFMOTO RIDE - T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
CFMOTO Power Co., Ltd.
CFMOTO - V současnosti jedna z největších, nejmodernějších a nejprogresivnějších světových továren na výrobu kvalitních čtyřkolek, motocyklů a motorů na světě. Hlavní továrna i centrála firmy se nachází v průmyslové zóně města Hangzhou, přibližně 150km od Šanghaje, v provincii Zhejiang, která patří do ekonomicky nejvyspělejší části pevniské Číny a je jedním z hnacích motorů ekonomického růstu celé země.
Továrna CFMOTO byla založena v roce 1989 a nyní zaměstánává více než 1500 lidí. Od svého vzniku vyrobila 98 typů vozidel a 51 typů motorů, kvailtní CFMOTO produkty distribuuje ve více než 70 zemích a regionech světa. Výzkumný a vývojový tým společnosti CFMOTO se skládá z více než 200 zaměstnanců z několika zemí, CFMOTO vlastní více než 110 patentových řešení. Čas, úsilí a odborné znalosti investované do rozvoje systému řízení kvality umožňují poskytovat vynikající a důvěryhodné produkty bezkonkurenční kvality za vynikající cenu. Dlouhodobý a úspěšný růst firmy umožnil další rozvoj i na mezinárodním poli. CF MOTO již několit let velmi úspěšně spolupracuje na úrovni "joint venture" s rakouským motogigantem KTM a špičkovým designerským studiem KISKA. Většina produktů se testuje a ladí v Americe a v Evropě (mimo jiné i v ČR), takže výsledné výrobky jsou připravené přímo na míru požadavků zkušených distributorů.
KTMR2R CFMOTO
Počátky spolupráce CFMOTO a KTM sahají do roku 2011. Rok 2017 byl ve znamení joit-venture a v roce 2020 se v čínském Hangzhou slavnostně otevřelo zcela nové vývojové, výrobní, logistické a testovací centrum společného podniku KTMR2R-CFMOTO s celkovou plochou přes 100.000 m2. Nejmodernější standardy a technologie pod taktovkou CFMOTO a KTM.