Neohodnoceno

CFMOTO 300SR

Tahle mašina je pro mladý. Začínáš jezdit a chceš solidní sportovní motorku? CFMOTO 300SR může být tvůj věrný parťák pro každodenní ježdění a třeba i nějaký to kolínko na okruhu. Je to novinka pro rok 2021, hbitý a hezky ovladatelný stroj, kterej ti ukáže, jak vypadá zábava na dvou kolech. 

5 let záruka!

Skladem
Značka: CFMOTO
102 990 Kč
Kategorie: Supersporty
Záruka: 5 let
Hmotnost: 165 kg
Kategorie řidičského oprávnění: A2
Barevné provedení: modrá metalická světlá, černá
Tlumiče: CFMOTO
Motor: Jednoválec
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Výkon: 21,4 kW/8 750 ot/min
Kroutící moment: 25,3 Nm/7 250 ot/min
Maximální rychlost: 145 km/h

CFMOTO 300SR je model, který na první pohled zaujme. Na jeho vývoji pracovali soudruzi inženýři a designéři z různých kontinentů a hrdě si nese vlastnosti světové úrovně, no uznej: 

- za vyčnívajícím designem stojí italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta)

- obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Tenhle svítící zadek rozhodně na silnici nikdo nepřehlídne  

- přístrojový panel typu TFT (5,5 ") je prostě špička, nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.

skvěle výkonově naladěný motor, který tě (i díky silnému točivému momentu v provozu) udrží přesně tam, kde potřebuješ.

- kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC (tedy dvojitá vačka). Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách.

- zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií, která nejen snižuje vibrace, ale přispívá i k menší hlučnosti motoru.

- USD vidlice se zdvihem 37 mm - typ se v této třídě standardně vůbec nepoužívá (!), i díky ní mašina přesně vede stopu a předvídavě zatáčí do myšleného směru, přičemž hravě zvládá problémové nástrahy asfaltu.

- centrální zadní tlumič s nastavitelným předpětím umožní spokojenou jízdu každé prdelce

-  kyvná vidlice ze slitiny hliníku, v kombinaci s ocelovým rámem vytvářejí pevný charakter, kterej tě sebevědomě podrží v různým prostředí  

- brzdy jsou kapitola sama o sobě: jeden kotouč vpředu a jeden vzadu vytváří soustředěnou brzdnou sílu na předek 4pístkový třmen), proto je páčka přední brzdy velmi přesná a jemná. A když už na ni zatlačíš, spolehnout se můžeš na jistotku ABS Continental

CFMOTO 300SR a Michal Indi Dokoupil v super testu TV Sport5