CFMOTO 300SR

Tahle mašina je pro mladý. Začínáš jezdit a chceš solidní sportovní motorku? CFMOTO 300SR může být tvůj věrný parťák pro každodenní ježdění a třeba i nějaký to kolínko na okruhu.  Hbitý a hezky ovladatelný stroj, kterej ti ukáže, jak vypadá zábava na dvou kolech. 

V letošním roce s novým barevným provedením a přidanou komunikační jednotkou T-Box. 

 

 

Na Objednávku
Značka: CFMOTO
109 990 Kč
Kategorie: Supersporty
Záruka: 5 let
Hmotnost: 165 kg
Kategorie řidičského oprávnění: A2
Barevné provedení: modrá metalická světlá, černá
Tlumiče: CFMOTO
Motor: Jednoválec
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Výkon: 21,4 kW/8 750 ot/min
Kroutící moment: 25,3 Nm/7 250 ot/min
Maximální rychlost: 145 km/h
Barvy: modro-stříbrná; černá

CFMOTO 300SR je model, který na první pohled zaujme. Na jeho vývoji pracovali soudruzi inženýři a designéři z různých kontinentů a hrdě si nese vlastnosti světové úrovně, no uznej: 

- za vyčnívajícím designem stojí italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta)

- obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Tenhle svítící zadek rozhodně na silnici nikdo nepřehlídne  

- přístrojový panel typu TFT (5,5 ") je prostě špička, nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.

skvěle výkonově naladěný motor, který tě (i díky silnému točivému momentu v provozu) udrží přesně tam, kde potřebuješ.

- kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC (tedy dvojitá vačka). Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách.

- zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií, která nejen snižuje vibrace, ale přispívá i k menší hlučnosti motoru.

- USD vidlice se zdvihem 37 mm - typ se v této třídě standardně vůbec nepoužívá (!), i díky ní mašina přesně vede stopu a předvídavě zatáčí do myšleného směru, přičemž hravě zvládá problémové nástrahy asfaltu.

- centrální zadní tlumič s nastavitelným předpětím umožní spokojenou jízdu každé prdelce

-  kyvná vidlice ze slitiny hliníku, v kombinaci s ocelovým rámem vytvářejí pevný charakter, kterej tě sebevědomě podrží v různým prostředí  

- brzdy jsou kapitola sama o sobě: jeden kotouč vpředu a jeden vzadu vytváří soustředěnou brzdnou sílu na předek 4pístkový třmen), proto je páčka přední brzdy velmi přesná a jemná. A když už na ni zatlačíš, spolehnout se můžeš na jistotku ABS Continental

CFMOTO 300SR a Michal Indi Dokoupil v super testu TV Sport5

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení