CFMOTO GLADIATOR Z1000 SPORT R
Tahle bugina nabízí všechny představy o nejskvělejším dobrodružství v sedadle. Má výkonu že vám bude srdce bít dvakrát rychleji, přináší adrenalinovou zábavu a emoce, které jste nikdy nezažili. Přitom je díky novým vychytávkám maximálně bezpečný a pohodlný. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka. Tomu my říkáme extra zábava na druhou .-)
Barevné provedení: písková/žlutá, černá, bílá
Kategorie: | SSV |
---|---|
Záruka: | 5 let |
homologace: | T1b (žlutá SPZ) |
motor: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
vrtání / zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2 |
převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
odpružení: | Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena |
brzdy: | kotoučové hydraulické |
nádrž: | 36,5 l |
přední pneu: | 29×9-14 |
zadní pneu: | 29×11-14 |
recyklační příspěvek: | 251 Kč (bez DPH) |
Klíčové vlastnosti: důležité konstrukční změny podvozku dodávají stroji větší adaptivitu v terénu. To a vyšší výkon pomáhají řidiči snáze zvládat nástrahy terénu i ve vysokých rychlostech nebo nepřístupném terénu. Nová je i úroveň interaktivity pomocí TECHNOLOGI ASSISTANCE, která řidiči přináší více informací.
Agresivní a vyzývavý - profil linií nese agresivní prvky závodního stroje kombinované s křivkami futurismu, to je design jež dělá dravou bugynu atraktivní po vzhledové stránce. Tento design je z rukou rakouské studio KISKA.
Podvozek s vyšší odolností - zesílené závěsy kol vpředu i vzadu jsou upraveny pro potřeby lepší adaptace v terénu, s tím spojenou také vyšší průchodností. Novinkou je 4-prvkové zavěšení zadních kol se zdvihem pružení 395 mm a upravené přední zavěšení kol se zdvihem pružení 340 mm. Důraz je na co nejvyšší bezpečnost i v tom nejtěžším terénu.
Zvýšení i do extrému - nové 29“ pneumatiky stroj zvýšili o 30 mm až na konečných 340 mm. Navíc pneumatiky dostaly speciální 14“ disky kol Beadlock, které díky své konstrukci nabízí jízdu i s extrémně podhuštěnými pneumatikami, aniž by se poškodily či vyzuly se z disku.
Extra výbava - R-ko navíc disponuje navijákem osazením silným nylonovým lanem, které je pružnější a snese extrémní zátěž. Lano je pružné při navíjení či odvíjení nebo přímo při práci v terénu.
Nový 5“ TFT displej / aplikace CFMOTO RIDE - motor Sport R má dva módy: SPORT a NORMAL. Každý z těchto módů využívá individuální grafiku, takže i režim výkonu a točivého momentu. T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE. To zajišťuje okamžitý přístup k palubní desce v reálném čase. Takže aktuálně vidíte např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostiku vybraných základních funkcí před jízdou…
Jiný volant i madlo spolujezdce - volant u R-ka lépe sedne do ruky a dostal prémiový vzhled. Také umožňuje nastavení sklonu, a dokonce i madlo spolujezdce je výsuvné a snadno nastavitelné. Volant ve spolupráci s posilovačem řízení (EPS) reaguje přesněji a rychleji.
Zcela nový tvar sedadel - sedadla posádky mají komfortnější přizpůsobení se postavě, větší lemy opěrných ploch, lepší výstelku a také zesílené okraje čalounění po celém obvodu sedáku, kde s ním tělo přichází do styku. Vylepšen je i 3-bodový bezpečnostní pás, nyní je ještě šetrnější pro lidské tělo při nouzovém brždění.
Unikátní tvar světel - světla vpředu i vzadu plynule zapadají do futuristických křivek R-ka. Silné hypermoderní LED světla vyzařují extra paprsky výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla. Budete doslova k nepřehlédnutí. *Nyní zdarma v ceně strojů.
Variator CVTech - kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.
Motor - V-Twin motor v inovované verzi prošel jemnou optimalizací konstrukce hlav válců, to zvýšilo točivý moment a výkon. Zlepšením těchto parametrů bylo třeba přepracovat i sací a výfukové potrubí. Díky vstřikování Bosh je model „R“ nyní o 90 koní výkonnější a má optimální chod motoru bez ohledu na teplotu okolí či nadmořskou výšku.
*fotografie a vyobrazení čtyřkolek nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
CFMOTO Power Co., Ltd.
CFMOTO - V současnosti jedna z největších, nejmodernějších a nejprogresivnějších světových továren na výrobu kvalitních čtyřkolek, motocyklů a motorů na světě. Hlavní továrna i centrála firmy se nachází v průmyslové zóně města Hangzhou, přibližně 150km od Šanghaje, v provincii Zhejiang, která patří do ekonomicky nejvyspělejší části pevniské Číny a je jedním z hnacích motorů ekonomického růstu celé země.
Továrna CFMOTO byla založena v roce 1989 a nyní zaměstánává více než 1500 lidí. Od svého vzniku vyrobila 98 typů vozidel a 51 typů motorů, kvailtní CFMOTO produkty distribuuje ve více než 70 zemích a regionech světa. Výzkumný a vývojový tým společnosti CFMOTO se skládá z více než 200 zaměstnanců z několika zemí, CFMOTO vlastní více než 110 patentových řešení. Čas, úsilí a odborné znalosti investované do rozvoje systému řízení kvality umožňují poskytovat vynikající a důvěryhodné produkty bezkonkurenční kvality za vynikající cenu. Dlouhodobý a úspěšný růst firmy umožnil další rozvoj i na mezinárodním poli. CF MOTO již několit let velmi úspěšně spolupracuje na úrovni "joint venture" s rakouským motogigantem KTM a špičkovým designerským studiem KISKA. Většina produktů se testuje a ladí v Americe a v Evropě (mimo jiné i v ČR), takže výsledné výrobky jsou připravené přímo na míru požadavků zkušených distributorů.
KTMR2R CFMOTO
Počátky spolupráce CFMOTO a KTM sahají do roku 2011. Rok 2017 byl ve znamení joit-venture a v roce 2020 se v čínském Hangzhou slavnostně otevřelo zcela nové vývojové, výrobní, logistické a testovací centrum společného podniku KTMR2R-CFMOTO s celkovou plochou přes 100.000 m2. Nejmodernější standardy a technologie pod taktovkou CFMOTO a KTM.