CFMOTO CLX700 Heritage
Po všech možných testech a recenzích, kterých najdete na netu desítky, můžeme s jistotou říci, že tahle mašina tě bude bavit. Spokojenost a zamilovanost potvrzují hlavně majitelé této italské designovky. Má super výbavu už v základu (např. tempomat) a skvěle drží na silnici i v zatáčkách.
Jako jediní v ČR nabízíme k motocyklu i padáky.
Kategorie: | Scramblery |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Kategorie: | Scramblery |
Kategorie řidičského oprávnění: | A |
Barevné provedení: | šedá, modrá |
Tlumiče: | KYB |
Motor: | dvouválec |
Zdvihový objem: | 693 ccm |
Výkon: | 55 kW/8 500 ot/min |
Kroutící moment: | 68 Nm/6 500 ot/min |
Pneu: | Pirelli MT60 RS přední 110/80 R18 zadní 180/55 R17 |
Hmotnost: | 196 kg |
Maximální rychlost: | 170 km/h |
ABS: | Continental ABS System (elektronicky řízenou škrtící klapkou) |
Brzdový systém: | J.Juan |
Objem nádrže: | 13 l |
Nebudeme přehánět, ale tahle mašina je fakt famózní záležitost. To jak nejen vypadá, ale jak do sebe zapadá naprosto vkusný design s technickými vlastnostmi. Jen sednout na tuhle mašinu vám zvedne sebevědomí až na půdu. Seznamte se s touto novinkou blíže:
- široká řidítka a zadní pneu (v této třídě 180mm žádná samozřejmost) vyloženě láká ke sportovní jízdě
- lehce ovladatelná mašina se zvukem, který neurazí žádného motorkáře
- skvělý výkon (55kW)
- průměrná spotřeba 5l/100 km
- dva jízdní režimy ECO a SPORT
Tak jako i u ostatních CFMOTO motocyklů, i tento model se může chlubit značkovými komponenty:
- premiový brzdový španělský systém J.Juan s pancéřovanými hadicemi
- ABS Continental
- skvělé pneumatiky Pireli MT60 RS
- přední vidlice KYB 41mm USD a připojený zadní tlumič KYB
Další přednosti a vychytávečky, který tě fakt budou bavit a jsou ve svý kategorii výjimečný:
- skvělá ergonomie pro maximálně komfortní jízdu a pohodlí
- špičkové LED osvětlení
- plnobarevný 5,5" TFT displej s možností změny intenzity podsvícení
- tempomat
- design od italského studia
- pod sedadlem USB port pro nabíjení mobilu
- v případě poškození řídící jednotky přepnuto do nouzového systému s bezpečným dojetím
- při přílišném náklonu se vypne motor
- pokud se od motocyklu vzdálíte, sensor to zaznamená a vypne motor
Tak dost teorie, zastav se u nás a vyzkoušej si testovací jízdu .-)